Pagina's

maandag 27 februari 2012

monday movie night #6

vandaag geen film maar een serie.
ik denk dat velen van jullie weleens van deze serie hebben gehoord of hem zelfs ook volgen.

ik weet nog dat ik een aantal jaar terug echt aan de buis geplakt zat voor Charmed.

ik was verzot op deze serie en heb hem dan ook vaak terug gekeken.
heel jammer is het dat Charmed er niet meer op is.

maar laatst (twee/drie weken geleden) hoorde ik een aantal verhalen over de serie The Secret cirkle.
ik ben op internet gaan kijken en wow, wat gaaf!

meteen heb ik alle afleveringen die er op dat moment waren gedownload en ben direct gaan kijken.

In The Secret Circle (gemaakt door exectutive producer Kevin Williamson, die we kennen we van The Vampire Diaries) speelt het verhaal zich rondom ‘Cassie’ (Britt Robertson), een tiener die haar leven in California gedwongen moet achterlaten voor het mysterieuze Chance harbor. Waarom ze daarnaar toe moet zal al een kleine plot verklappen dus dat doen we niet, dat zie je in de eerste 4 minuten van de eerste aflevering wel. Tezamen met een groep andere tieners (waaronder een rol gespeeld door Thomas Dekker, die we nog kennen uit Terminator; the Sarah Conner Chronicles) ondekt ze dat ze ‘heksen’ zijn ..

ik ben zowieso wel van het paranormale en heksen enzo.
heel af en toe voel ik de aanwezigheid van iemand en krijg erg kippenvel.
mijn interesse naar het 'wat komt er na de dood' is groot.

wat mij meteen opviel aan de serie is dat er iemand inspeeld die ik eerder had gezien.

op zaterdag ochtend kijk ik vaak de Spangas marathon en wanneer die is afgelopen komt er een serie op H2O.

kijk! dezelfde, deze meid is Phoebe tonkin.
ik moet wel eerlijk zeggen als je H2O een beetje volgt krijg je een beeld van haar en om dan ineens een bitchy personage te zien is wel even een omschakeling.

de serie heeft mij in zijn macht.
telkens kijk ik of er nieuwe afleveringen zijn.

het enige minpuntje aan de serie is dat het van mij wel een stukje spannender en minder voorspelbaar.

ga zeker kijken als je van spanning en hekserij houdt!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten