Pagina's

zondag 19 februari 2012

Round Robin notebook.

hoi allemaal!
een tijdje geleden heb ik me opgegeven voor een round robin notebook.

als je niet weet wat het is kijk even bij:
http://roundrobinnotebook.blogspot.com/


ik wil vooral veel gaan werken met Quotes (spreuken) en ik wil mijn teken skills uitbreiden.

als het goed ik ga ik morgen of die dag erop het boekje bestellen.
(ik ga geld lenen van mijn moeder aangezien mijn eigen geld nog even duurt)

zodra het boekje binnen is wil ik de voor en achterkant gaan versieren zodat het echt mijn boekje wordt.

alleen sta ik in dillemma, ik wil graag een lintje die je dan dicht kan knopen zodat het boekje niet open gaat staan.
alleen weet ik niet hoe ik zo'n lintje moet vastmaken.
lijm je die of hoe doe ik dat eigenlijk?

ik heb er ontzettend veel zin in en heb al een extra pinterest board aangemaakt voor inspiratie.
ik laat in een aparte post al wat inspiratie zien maar je kan ook even bij mijn board gaan kijken:
http://pinterest.com/kimberley_ve/

* weet jij hoe ik er zo'n lintje in krijg?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten