Pagina's

vrijdag 2 maart 2012

een klein kraamcadeautje.

vandaag kwam een goede vriend van ons langs.
hij is weer een kersverse vader geworden (als dat al kan) van jawel alweer zijn 4e meid!

zijn oudste drie had die meegenomen en man o man wat een geweldige kinderen zijn het toch.
alle drie totaal verschillend maar alle drie net zo ondeugend!

omdat ik hem toch niet naar huis wil laten gaan met lege handen heb ik gister vlug even een klein cadeautje gemaakt.

ik heb bij de zeeman een romper en een lief lila ahirtje gekocht met als doel om iets erop te flocken.
dus ging ik opzoek naar inspiratie en kwam toen een quote tegen waar ik verliefd op werd.


'my mom doesn't want your advice'

de quote vond ik echt ontzettend goed bij de moeder passen.
het zit namenlijk zo dat ze ontzettend moeilijk op gang kan komen 's ochtends en daardoor af en toe een beetje in de problemen komt.
maar daar ging het niet om, van het CB krijgt ze allerlei adviezen die ze dan toch wel weer in de wind slaat.
want ja, als je al drie prachtige dochters hebt gekregen weet je toch echt wel hoe het moet.
EN GELIJK HEEFT ZE!

ook heb ik een romper geflocked met haar mooie naam.


ik heb geflocked met flexfolie en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit effect leuker vind dan de 'echte' flockfolie.
de hartjes op het rompertje heb ik geflocked met van die glitterfolie.

hopenlijk vind de mama het leuk al denk ik van wel!

nu mag ik voor hun ook nog drie leuke schilderijtjes maken.
helemaal roze met daarop een giraffe, beer en een aap.
van de aap en de beer heb ik al een plaatje en de giraffe volgt nog.

nu is het een kwestie van wachten op doeken. (ze waren uiterkocht) en beginnen met schilderen.

wanneer ze af zijn laat ik ze gauw zien.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten