Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

nieuwe nagellakjes deel 2.

deel twee van de nieuwe lakjes.
4 lakjes van catrice, van de nieuwe collectie.
kijk mee!

we beginnen met een mooi nude lakje.

dit is het kleurtje 830 Salmon & Garfunkel.
een licht peach achtig kleurtje voor in de zomer.

dit kleurtje doet weer niet zo heel veel goeds voor mij, hij maakt me een beetje bleek.
maar het is wel een mooi kleurtje.

nummer 2.

dit is echt een heel gaaf kleurtje (mijn favo kleur, paars).
Nummer 800 Heavy Metallilac.

swatch:

toen ik het kleurtje op deed zag ik meteen een dupe alert.
ik heb toen mijn China Glaze 567 Coconut kiss erbij gepakt enuh:

links rechts bíjna hetzelfde.
het Catrice lakje heeft iets meer een blauwige gloed en China Glaze wat meer een echt paarse.

ook heb ik twee laagjes van One less lonely glitter van Nicóle by Opi over mijn pink heen gedaan.
je kan het niet zo heel goed zien maar het is zeker een leuke combinatie.

lakje nummer 3.

nummer 860 Browno Mars.
wat een leuk kleurtje, een bruine met een naam geinspireerd door Bruno Mars, tenminste dat denk ik.

swatch:

dit is zeker ééntje die hoog op mijn lijstje staat, ik zal hem nog vaak dragen.

en het laatste lakje:

een groen lakje van Catrice nummer 740 King of Greens.
normaal ben ik niet zo van de groene lakjes maar ik denk dat ik aan het bijkeren ben.

swatch:

ook heb ik weer mijn pink gelakt met een glittertje, namenlijk de groene glitter van Essence 06 Edward.
dit vind ik ook een geslaagde combi.

dit waren de lakjes weer voor vandaag.
ik denk dat ik Browno Mars, King of Greens en Heavy Metallilac nog vaak zal dragen.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten