Pagina's

maandag 13 februari 2012

monday movie night #4

vandaag een zoetsappige film voor jullie.
vorige keer had ik het erover dat ik niet zo hield van films die voorspelbaar zijn.
nou heeft dat 1 uitzondering, bij liefdesfilms.
de typische liefdesfilm waarbij er alles kan gebeuren maar de twee hoofd personen aan het einde toch weer bij elkaar komen.
is dat niet geweldig en willen we dit in het echt leven ook niet?

de film van vandaag is:

Ronny Cox is een media-magnaat die Annie en haar echtgenoot uitnodigd op zijn Ranch in New Mexico om te haar droombaan als presetatrice van een radioshow te bespreken. Bang dat haar kans op de radioshow verkeken is, nodigt Annie Mark Crane uit, een oude collega en recente weduwnaar, om te poseren als haar man voor het weekend.
Natuurlijk ontstaan er komische misverstanden en Annie moet vechten met haar eigen geweten. Als het verhaal ontvouwt, begint Annie te beseffen dat de waarheid gevolgen kan hebben voor haar baan, maar uiteindelijk doet ze wat haar hart haar ingeeft.

het 'gezin'.

ik vind dit echt een film die je kijkt op een zondag middag wanneer het met bakken uit de lucht valt.
veel uitleg heeft het denk ik niet meer nodig dus dat doe ik dan ook niet.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten