Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

Feest!


zoals jullie misschien al wel weten is hij vandaag 50! jaar geworden.

hij geeft een feestje voor familie en collega's, zo ongeveer 30 á 40 man.
we gaan naar een plaatselijk cafe/kegelbaan.
ik heb het cafe laatst gebeld en als het goed is versieren ze het daar ook. (vlaggen en 50! borden)

thuis hebben we het gister en vandaag versierd.



ik had gister avond een cursus gebaren van de Beo logopedie.
heel erg leuk en komt nog een blogje over.
toen mijn vader mij weer had opgehaald en wij waren thuis zag ik ineens mijn oom en twee nichtjes staan.
ze hadden grote gekleurde blaadjes geprint met mijn vader erop, en waren die nu aan het ophangen.

ze hadden een heleboel gemaakt en waren ze dus ook over de straat aan het hangen.
op een gegeven moment wou mijn vader bij de buren naar binnen en mijn buurvrouw zei ja ga maar naar binnen en even later sloeg ze haar hand voor haar mond en begon heel hard te lachen.
wat bleek onze pop (abraham) zat binnen midden in de woonkamer op een stoel en ze had zojuist mijn vader naar binnen heen gestuurd!

we lagen met z'n allen helemaal dubbel :D

vanochtend heeft de buurman de pop (abraham) bij de deur neergezet en pap had volgens mij niks door!

en natuurlijk moest pap zelf ook nog even foto's maken.


vanavond hebben we feest in een plaatselijk cafe/kegelbaan.
volgens mij komen er ongeveer 30 a 40 mensen.
ik hou niet echt van zoveel mensen bij elkaar in een ruimte maar het word vast heel gezellig.

misschien morgen nog wat fototjes van vanavond maar ik kan niks beloven.

het cadeau voor mijn vader geef ik denk ik vanmiddag of vanavond.
even een goed moment vinden.

dit was het wel weer ik ga weer verder met het uitzoeken van kleding enz.

liefs,
kimberley

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Zeg maar tegen hem dat het een mooie leeftijd is. ;-)
    Hopelijk hebben jullie een leuk feest gehad.

    Ook nog bedankt voor je reactie op mijn give-away.

    BeantwoordenVerwijderen