Pagina's

maandag 6 februari 2012

monday movie night #3

vandaag een film voor jullie waarvan ik zelf niet weet of ik hem leuk vind, maar die ik jullie toch niet wil onthouden.

The sitter.

Het verhaal over een student (Jonah Hill) die een semester geschorst wordt op zijn universiteit. Hij woont bij zijn alleenstaande moeder die op een avond een idee heeft; ze vraagt haar zoon of hij op de kinderen van de buren wil passen; twee jongens en een excentrieke 8-jaar oude dochter. Dit oppasavondje zal de student nog lang heugen.

de film heeft een ontzettend voorspelbaar verhaal en dat vind ik erg jammer.
zelf houdt ik wat meer van verhalen waar onverwachte dingen gebeuren of waar wat meer diepgang inzit.
maar toch kon ik er af en toe om lachen.

de hoofdpersonen van deze film.
de babysitter en de kinderen.

het verhaal gaat dus over de babysitter die gaat oppassen bij drie heel verschillende kinderen.
zijn zogenaamde vriendin belt hem op en vraagt hem om voor haar drugs te kopen.
hij gaat op pad samen met de kinderen en er gebeuren dingen die niet zo heel fijn zijn.


de dire kinderen zijn een verhaal apart.
zo is er 1 die geadopteerd is en de hele tijd in pyjama rondloopt.
hij houdt van dingen opblazen en dat gebeurd dan ook regelmatig.

de andere jongen lijdt aan angststoornnissen en heeft daarvoor een hele lading aan medicijnen.
later blijkt dat de hele angststoornis niet bestaat en dat die gewoon homo is.

en dan nog het meisje die way to much make up draag en er uitziet als een klein hoertje.
maar ze heeft wel de beste ideeen.

ik weet niet helemaal wat ik nou precies van de film moet zeggen.


ik zou zeggen als het je leuk lijkt ga hem zeker zien!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten