Pagina's

woensdag 22 februari 2012

Round robin inspiratie #1

het Round Robin notebook is besteld.
ik zat op de site van writersplaza.nl te kijken en zag dat ze ook een pakketje hadden met drie boekjes erin.
nou wil ik zeker vaker mijn creatieve uitspattingen vastleggen en dacht 'als ik drie boekjes koop kan ik én nog een ronde Round Robin doen én ik heb een eigen boekje'
zo gezegd zo gedaan en ik heb lekker drie boekjes besteld want voor het geld hoef ik het niet te laten.
ze waren 9,00 euro!

zoals beloofd vandaag een post met Round Robin notebook inspiratie.
op pinterest zie ik een heleboel moois voorbij komen en ik ga dan ook zeker dingen ervan gebruiken.

ik probeer er altijd mijn eigen draai aan te geven maar zo'n mooie quote kun je natuurlijk niet veranderen.

kijk mee naar de eerste 5 inspiratie foto's.
een mooi stoffen bloemetje, kan je alle kanten mee op.

sometimes i need music to block off my own thoughts.

hier kan je niet helemaal lezen wat het is maar ik vind hem leuk! hihi

can of crafty curiosities.

is die niet leuk?

ik weet natuurlijk niet of ik ook alles ge gebruiken wat ik hier heb neergezet maar ik vind ze wel allemaal heel erg leuk.

willen jullie nog meer inspiratie zien?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten