Pagina's

zondag 5 februari 2012

Ebay watch/wishlist #2

Ebay is echt een geweldige site.
wie dit ooit bedacht heeft is geniaal!

ik laat jullie weer 5 dingen zien die op mijn watch/wishlist staan.

deze nail art tips ontdekte ik laatst op bloglovin.com
hier had een duitse blogger over geschreven.
persoonlijk lijkt me dit wel heel handig want je kan op de lange steel de naam schrijven van het lakje.
dit handige tooltje kost maar 3. 45 euro, wat ik een goede deal vind.

INM out the door topcoat.
ik heb een klein inniminni flesje van Seche Vite fast drying topcoat en die begint heel erg dik te worden.
ik heb al geprobeerd om met de nagellakverdunner het dunner te maken maar het werkt niet echt.
ik wil graag deze INM topcoat kopen omdat ik bijna overal lees dat die eigenlijk heel fijn is.
hier betaal je 5 .64 euro voor, wat iets minder is dan wanneer je hem in Nederland koopt.

oorbellen, dit zijn platte oorbellen waar je zelf iets op kan plakken.
dit lijkt me ontzettend gaaf om te doen, je eigen oorbellen maken.?
hier betaal je 2. 64 euro voor 200 stuks.
echt geen geld.

een Hello Kitty gum maak setje.
dit vond ik eens per toeval en ik ben er helemaal verliefd op.
kijk toch eens hoe schattig!
deze gaat nog een lange tijd op mijn wishlist staan, het is namenlijk belachelijk hoeveel geld je ervoor moet betalen.
je koopt deze voor 27. 94 euro!!!

een Hello kitty horloge.
lekker roze en heel erg girly en daarom is die ook zo leuk.
de kosten zijn 2. 80 euro.

geloof me er staan nog een heleboel dingen op mijn watch/wishlist.
en natuurlijk ga ik die jullie allemaal laten zien.

tot morgen!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten