Pagina's

dinsdag 6 december 2011

sinterklaas surprise

Juliette (mijn zusje, en zo weten jullie meteen waar mijn naam vandaan komt) heeft met haar klas (groep 7) lootjes getrokken.
het is daarbij de bedoeling dat je van 7 euro een cadeautje gaat halen en er een mooie surprise bij gaat maken.
wij hebben gekozen voor het paard van sinterklaas.
ik heb een voorbeeld getekend:

wij hebben voor de volgende cadeautjes gekozen die op haar lijstje stonden.
een haarhanddoek, een roze magic twisty, een stressbal, badschuim in leuke figuurtjes, een chocolade letter, chocolade muntjes en een sint en piet van chocolade.
zo zie je maar weer dat je met 7 euro een heleboel kan halen.

helaas heb ik geen foto van het eindresultaat. (heel jammer)
´s ochtends naar school heen gebracht en op een paar tafels gezet waar al hele mooie surprises op stonden en ik was totaal niet tevreden met het eindresultaat, maar toch, niks meer aan te doen.
maar toen ik Juliette had opgehaald van school kreeg ik te horen dat het erg in de smaak was gevallen.
even later reden we langs een klasgenootje van haar en die zei: Juliette, ik vind de surprise die jij hebt gemaakt echt heel leuk!
dat vond ik toch wel fijn.

liefs,
kimberley

1 opmerking:

  1. super lief van je om de naam van je zusje te nemen! heel tof da ge samen zoiets leuk gemaakt heb! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen