Pagina's

donderdag 22 december 2011

Holly Jolly tag

Op de blog van Josephine zag ik haar filmpje van de Holly Jolly tag.
http://www.oohlarouge.nl/?p=4199
Dit vond ik wel toepasselijk aangezien het bijna kerst is.
Ik heb natuurlijk ook mijn antwoorden voor jullie.

hier komen ze:
Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik vind een heleboel kerstfilms leuk, hieronder een paar.
A Christmas Carol,
All I want for Christmas,
The Grinch,
Elf,
Home alone,
Kruimeltje,
en natuurlijk alle Disney films.

Wat is je favoriete kerst kleur?
Rood! En met vooral veel glitters.
Ik vind rood sowieso al een mooie kleur maar voor de kerst is rood natuurlijk dé kleur.

Kleed jij je netjes aan voor kerst of zit je in je lounge kleding tijdens kerst?
Ik ben nog steeds opzoek naar een mooie jurk.
Ik heb er bij de C&A wel een gezien maar ik kan hem nergens terug vinden.
Maar ik probeer altijd wel iets feestelijks aan te doen, een jurkje of een rok.
's avonds ben ik trouwens wel in mijn kloffie.

Wat doe je tijdens de kerstdagen?
Gezellig met ons gezin zijn.
We gaan spelletjes spelen en met elkaar uitgebreid eten.

Favoriete kerst maaltijd?
Alles wat afwijkt van de normale kost.
Dit jaar eten we beenham met honing mosterd saus en nog veel meer.
Voor mijn broertje en mijn zusje zouden het wel weer frikandellen worden.
Bij mij thuis lusten ze niet zoveel dingen dus eten wij vaak hetzelfde.

Favoriete kerst liedje?
Ik vind nu de liedjes van Glee heel erg leuk.
Het zijn de klassieke kerst liedjes die in een nieuw jasje zijn gestoken en dat vind ik persoonlijk heel mooi gedaan.

Vier je kerst met cadeautjes?
Ja, mijn moeder (de Kerstman) koopt altijd wat leuks voor ons.

Heb je een echte of een neppe kerstboom?
Wij hebben een neppe kerstboom met de lampjes er al in.
Binnen 5 minuten staat de boom.
De kerst versieringen zijn bij ons Champagne, zilver, wit.
Wanneer ik op mij zelf woon wil ik ook graag een neppe kerstboom, met roze en paarse ballen enz.

Leuke/grappige kerst herinnering?
Al die keren dat we met kerst met zijn allen voor de Wii zaten.
Dat was echt zo gezellig! Hoop dat we het dit jaar ook weer doen.

Wat maakt kerst nou speciaal voor jou?
Het samenzijn met familiemaar ook het denken en eren van Jezus.
Ik heb op een katholieke school gezeten en daarvan heb ik meegekregen wat Jezus allemaal voor de mensheid heeft gedaan en dat vind ik echt geweldig.
Al twijfel ik er soms wel aan of het nou ook écht was.


neem hem gerust over, hier zijn de vragen:
Wat is je favoriete kerstfilm?
Wat is je favoriete kerst kleur?
Kleed jij je netjes aan voor kerst of zit je in je lounge kleding tijdens kerst?
Wat doe je tijdens de kerstdagen?
Favoriete kerst maaltijd?
Favoriete kerst liedje?
Vier je kerst met cadeautjes?
Heb je een echte of een neppe kerstboom?
Leuke/grappige kerst herinnering?
Wat maakt kerst nou speciaal voor jou?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten