Pagina's

woensdag 28 december 2011

31 days nailpolish challenge day 22: inspired by a song

allemaal een fijne kerst gehad?
mijn kerst was heel gezellig, we hebben spelletjes zitten spelen en heerlijk gegeten.
ik heb van mijn moeder ook een aantal cadeautjes gahad: een badjas een pyjama boddybutter van The body shop en wat geld voor 'in de spaarpot'.

op naar de challenge inspired by a song.
ik was elke keer aan het zoeken naar een liedje voor de challenge, en kon er maar geen vinden.
totdat ik de muziek van mijn mp4 speler op shuffle zette.
ik vond het nummer van de Glee cast- somewhere over the rainbow en was opslag verliefd.

hier is die:
http://www.youtube.com/watch?v=oNHTCglQ_Wk

is die niet geweldig??

mijn nailart is dus geinspireed op dit mooie liedje.
ik heb er niet al te veel moeite voor gedaan.

gebruikte lakjes:
Catrice 170 I scream peach.
Essence 23 Sundancer 11 So glamourous 27 No more drama 18 Check me out 53You belong to me.

foto's:



tot morgen!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten