Pagina's

zaterdag 24 december 2011

31 days nailpolish challenge day 21: inspired by a color.

een kleur vinden voor mij is niet al te moeilijk.
wanneer je naar mijn nagellakstash kijkt zie je 1 kleur steeds terugkomen.
Paars!
ik heb al mijn paarse lakjes bij elkaar gelegd en daar de 5 uit gehaals die ik het leukste vond.
de kleurtjes zijn vlnr:
China Glaze: Grape pop, Senorita bonita, Catrice: 380 Forget me not en Gosh: Gasoline.

ik heb ze gewoon een beetje random op mijn nagels geplaatst.
isn't it nice?


de kleurtjes vlnr:
Catrice, CG Senorita bonita, CG Grape pop, Gosh, en de duim CG Coconut kiss.

toen ik aan het lakken was ontdekte ik iets wat me nog nooit eerder is overkomen.
kijk naar het flesje:
ik weet niet of jullie het goed kunnen zien maar het flesje zit dus nog maar voor 1/3e vol, dit is trouwens ook zo bij Coconut kiss van China glaze.

volgens mij is het nou toch echt wel duidelijk is welke kleur mijn favoriet is?

ik merkte ook dat Gasoline heel erg stroperig was geworden dus ging ik aan de babel met mijn nieuwe beste vriend.
hij vertelde mij dat die wel een nail polish thinner voor me had maar dan moest ik er wel belachelijk weinig voor betalen.
dus na even twijfel besloot ik om met die beste vriend in zee te gaan.
(ik kocht nail polish thinner op Ebay)
ik hoop dat die mijn tweede en derde beste vrienden kan helpen om weer iets van mij te gaan houden.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten