Pagina's

donderdag 8 december 2011

31 days nailpolish challenge day 9: rainbow nails

hallo,
vandaag de regenboog nagels.
hier keek ik best wel naar uit, ik had laatst een geweldige inspiratiebron gezien namenlijk:
http://www.cupcakesclothes.com/2011/09/shooting-star-nail-art-tutorial.html

ik wist meteen dat ik deze tutorial ging gebruiken voor de regenboog nagels.
dus ik ging enthousiast op pad om een aantal pastel kleurige nagellakjes te vinden.
eerst naar Kruidvat 1, de buit was 7 lakjes.
toen naar Kruidvat 2 waar ik 2 lakjes heb gehaald.
ach en als we dan toch bezig zijn gaan we ook nog even naar Kruidvat 3 waar ik ook nog 1 lakje heb gekocht van Catrice voor maar 1 euro.
oh bijna alle lakjes waren van Essence dus nog lekker goedkoop ook, ik geloof dat ik 10 á 15 euro kwijt was.

de gebruikte lakjes zijn:
Essence:
02 white secret
05 sweet as candy
27 no more drama
53 you belong to me
Catrice:
C01 london (die was 1 euro) van de big city life collectie.

en nou op naar de foto's


ik had er echt zin in om deze regenboog nagels te maken.
uiteindelijk kan ik toch zeggen dat het niet ging zoals het moest.
de roze kleur was echt een sheer kleurtje (heel licht) dus die zag je niet goed.
het sterretje deed een beetje moeilijk al is die op mijn duim nog een beetje gelukt.
ik wou ook nog een ster op mijn pink hebben maar die werkte totaal niet mee dus heb ik geprobeerd om het er nog enigsinds af te halen waardoor die een beetje vlekkerig is geworden.
kortom weer geen sucsses.

maar ik wist nog wat anders leuks wat ik wel eens voorbij zie komen, dus laten we dat een proberen.

de gebruikte lakjes:
Essence:
11 so glamourous
18 check me out
23 sundancer
crackling topcoat zwart
Catrice:
400 blue cara ciao
Gosh:
569 flamingo


is het niet mooi?

haha nee joh, zo loop ik toch niet rond! ik lijk wel pipo de clown.
maar kijk eens wat er gebeurd als je er een crackling topcoat overheen lakt!



isn't it pretty?

ik vind het in ieder geval wel gaaf en misschien kom je het nog vaker tegen.
op naar morgen een van mijn favoriete nailarts.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten