Pagina's

donderdag 29 december 2011

31 days nailpolish challenge day 23: inspired by a movie

In eerste instantie wist ik totaal niet wat ik hiervan moest maken.
tijdens het genot van een beker warme choco en een aflevering van Pretty Little Liars kreeg ik een eureka moment.
Waarom niet mijn favo serie vastleggen op mijn nagels?

op zoek naar een mooi plaatje ter inspiratie:
de foto van de cast (de 4 meiden) en dan nog een foto van de 5e meid:

even een beetje achtergrond info:
Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer Hastings, Aria Montgommery, Hanna Marin, Emily Fields en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon kennen. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?

ik vind de serie echt geweldig!
ikhoud sowieso wel van series waar een beetje spanning maar ook buitenaardse dingen inzitten.

ik heb gekozen om als ondergrond kleur de kleur van de jurken te kiezen die ze aanhebben op de foto´s.
daaroverheen heb ik de bijbehorende letter van de naam gemaakt met een rood lakje.

nu nog eerst de gebruikte lakjes:
Essence: 03 Shining star, 26 Break through.
China Glaze: 557Up all night, 962 Senorita bonita.
Catrice: 320 Back to black.




en dit is het geworden.
momenteel is Pretty little liars bezig met hun tweede seizoen en ik zou zeggen als je niks/weinig te doen hebt ga zeker even kijken.
je wordt er zo in meegesleurd.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten