Pagina's

dinsdag 6 december 2011

31 days nailpolish challenge day 7: black and white nails

daar ben ik weer, ik heb mijn nagels even twee dagen rust gegeven want ze begonnen een beetje te splijten.
maar ik ben er weer en heb vandaag de zwart met witte nagels.

een zwarte lakje had ik wel maar een witte, dat was lastig.
ik heb ooit eens een keer een flesje witte nagellak van de essence gekocht.
hij was niet helemaal super meer (moest heel hard schudden) maar hij deed het nog.

op naar de foto's.
voor deze nagels heb ik het volgende gebruikt:
Catrice Back to black, Essence White secret, nagellak striper van Essence Berlin collectie, Konad imageplate M78, witte en zwarte crackling topcoat van Essence en een stempellak van Konad.

ik zie trouwens dat de nagellak op mijn wijsvinger er niet helemaal mooi opzit.
blijkbaar was het nog niet helemaal droog toen ik de foto´s maakte.

en nog een van mijn duim:
een beetje bewogen maar zo zie je wel mooi het patroontje.

pink: witte basislak en zwarte crackling topcoat.
ringvinger: zwarte basislak en witte crackling topcoat.
middelvinger: witte basislak en nagellak striper.
wijsvinger: zwarte basislak en witte bloemetjes van de witte nagellak.
duim: zwarte basislak en gestempeld met konad.

tot morgen!
liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten