Pagina's

zaterdag 17 december 2011

31 days nailpolish challenge day 15: delicate print.

deze vond ik heel moeilijk.
ik had geen flauw idee wat ik me hierbij moest voorstellen.
op internet heb ik even rondgezocht.
volgens mij is het een beetje een full nail print die wat gedetailleerder is dan een simpel bloemetje.

ik heb mijn stempel plates erbij gepakt en er een mooi printje op uitgezocht.
ik gebruikte Konad plate M78, Gosh Chocaholic en een stempellak van Konad in een bruin kleurtje.

hier komen de foto´s:


ik denk dat deze nail challenge ook maar de stempel ´mislukt´ krijgt.
het stempelen en ik zijn geen goede vrienden.
het wou niet zoals ik het wilde en ik had eerlijk gezegd geen zin om het nog een keer te proberen.

op naar morgen Day 16: Tribal print
liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten