Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Ebay aankoopjes #1

al een hele tijd zag ik geweldig leuke dingen op Ebay.
nadat ik een aantal leuke Ebay aankoopjes zag bij verschillende blogs bijv: (www.nailartobsession.nl) (www.sillysilsil.com) (www.dhini.nl) enz. besloot ik het er ook maar op te wagen.

ik heb geld overgemaakt naar Paypal en ben gaan zoeken naar leuke dingen.
ik besloot om niet te veel in 1 keer te doen en klein te beginnen.
dit is wat ik gekocht heb.


10 nailart wielen.
ik heb al mijn lakjes van één merk op een nagelwiel staan zodat ik alleen maar naar de nagelwielen hoef te kijken wanneer ik iets zoek.

ik betaalde bij de verkoper http://myworld.ebay.com/eleseed/
2.95 US wat omgerekend 1.94 Eur is.
(ik betaalde op marktplaats een euro of 8á10)


zijn ze niet leuk?
ik moest en zou ze hebben al is het alleen maar om naar te kijken.

ik betaalde bij deze verkoper http://myworld.ebay.com/lo-gamer/?_trksid=p4340.l2559
1.29 US wat omgerekend 0.97 Euro is.
geen geld toch?


en als laatste een geweldig hoesje voor mijn telefoon.

ik bestelde bij deze verkoper http://myworld.ebay.com/bestbuystreets/?_trksid=p4340.l2559
2.49 US wat omgerekend 1.87 Euro is.

ik ben dus voor 3 items 4.77 Euro kwijt.
en om dan na te gaan dat ik alleen voor de nagelwielen in nederland al meer dan dat kwijt ben.

ik voel een lichte verslaving opkomen....

liefs,
kimberley

4 opmerkingen:

  1. Maar hoe zit het dan met de verzendkosten? Die zijn toch hartstikke hoog als je spullen uit het buitenland laat opsturen? Of niet?
    (ik hoop voor jou van niet natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uhm ik heb alleen voor de nagelwielen verzendkosten betaald maar dat was niet heel veel.
    het verzend bedrag van de andere twee zit er bij in.
    dus dat valt wel mee, maar je moet er erg voor uitkijken inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je geshopped! Ik shop er ook veel, staat ook op m'n blog :D

    BeantwoordenVerwijderen