Pagina's

vrijdag 16 december 2011

31 days nailpolish challenge day 14: flowers.

bloemetje hier, en een bloemetje daar!
mijn favoriete bloem is toch wel een orchidee en dan vooral deze variant:

de hot pink variant, is ie niet geweldig?

maarjah zo goed ben ik nou ook weer niet met de nailart brushes en nagellak.
ik heb daarom gekozen om mijn dottingtool erbij te halen.
de volgende lakjes heb ik gebruikt:
Essence: 27 No more drama
Catrice: C01 London en 400 Blue cara ciao
dit was het resultaat:


ik vond ze zo nog een beetje saai dus heb ik er een geel hart aan toegevoegd.

(beetje blurry, excuse me)


dit id er een die ik zeker nog een keer ga maken maar dan wel met andere kleuren.
ik vind het blauwe toch niet zo heel gaaf.

liefs,
kimberley

2 opmerkingen:

  1. ja amaai ... en weer sta ik versteld van het geduld dat je hiervoor moet hebben! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die verschillende nagelversieringen! Ik vind het heel knap van je, ik zou het niet voor elkaar krijgen.

    Wat ik wilde vragen, heb je al secret santa post gehad??

    BeantwoordenVerwijderen