Pagina's

woensdag 25 januari 2012

verzamelde shoplog.

vandaag laat ik jullie mijn gekochte spulletjes van de afgelopen maand zien.
het is niet al te veel aangezien ik nog steeds geen werk heb, maar ik wou het toch graag laten zien.

in willekeurige volgorde:

een agenda voor 2012.
ik had er nog geen een en zag deze liggen bij de blokker.
nog steeds vind ik het design super, alleen de binnenkant is wat simpel.
ik heb deze agenda gekocht voor 1 euro!



muurstickers.
deze heb ik gekocht bij de action, ik vond ze echt heel leuk.
ik heb er twee namenlijk:
don't dream your life, live your dream en Wish it, Dream it, Do it.
deze kosten 1 euro per stuk.


lipgloss, een nagellakje en een verpakking met deco tape.
de lipgloss heb ik mee genomen omdat het er wel heel schattig uitzag, het glossje zelf is niet al te best maar het kan ermee door.
wel vind ik hem heel sterk ruiken en dat is niet echt heel fijn voor mijn longen.

het lakje vond ik ergens achterin een hoekje, de rest van de lakjes waren blauw en een hele vieze kleur rood.
een beetje tussen rood en oranje in.
ik ging eigenlijk naar de Action voor de crackle lakjes maar die waren er al niet meer.

het setje met decotape vind ik altijd handig.
ik houd ontzettend van deco tape en gebruik het vaak voor pakketjes en brieven voor postcrossing.

helaas ben ik hiervan het bonnetje kwijt dus kan ik jullie helaas de prijs niet vertellen.

swatches van de nagellak:

en over een ander lakje heen:

zo over een ander lakje heen vind ik hem wel heel erg leuk alleen het enige is die stank!
het doet mij heel erg denken aan de kinder nagellakjes die een hele typische geur heeft zoiets chemisch zeg maar.
ik vind het wel een leuk lakje.


oeps kijk even met je hoofd gekanteld!
als laatste van de Action een hele leuke tandenborstel van hello kitty natuurlijk.
gewoon voor de "heb".


twee lakjes van de Kruidvat.
ik had laatst een extra aanbieding (via de voordeelkaart) een mail gekregen waarbij je lakjes van Essence color and go voor 1 euro kon kopen.
ik heb er twee meegenomen nummer: 38 Choose me en 67 make it golden.
hele mooie lakjes!


een lakje van Herome nummer 108 Canberra.
wow! wat een mooi kleurtje is dit zeg.
ik heb dit lakje gekregen van mijn moeder en hij koste 6.95 euro.


als laatste nog drie verschillende lakjes.
eentje van Essence 66 Shiny godness een mooi brons lakje met microglitters.
een van de nieuwe lijn van Catrice C03 wood you follow me? van de Hidden world lijn.

en als laatste mijn all-tim favorite lakje: 541 Gasoline van Gosh.
wat ik alleen wel raar vind is dat ik het lakje een week eerder in de sale bak had gezien voor 3.49 en toen heb ik hem niet meegenomen.
waar ik ontzettend spijt van kreeg dus toen ik weer bij de krijdvat kwam nam ik hem mee uit dezelfde bak.
eenmaal bij de kasse bleek die gewoon 6.99 te zijn, ik heb nog gevraagd aan de medewerker of die niet in de sale was maar hij zei van niet.
heel jammer maar ik wou hem toch hebben.

morgen laat ik jullie een projectje zien waar ik op dit moment mee bezig ben.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten