Pagina's

zondag 29 januari 2012

Ebay watch/wishlist #1.

als eerst even, ik weet niet wat ik verkeerd doe.
ik heb artikeltjes ingepland staan en vervolgens komen ze niet online.
heeft iemand van jullie dit probleem ook?

maar goed nou dus het beloofde artikel van de Ebay watch/wishlist.
ik plaats ze gewoon random hier, dus niet per categorie ofzo.
vandaag laat ik jullie er 5 zien.

een té schattige Hello Kitty lipbalm.
ik zag deze lipbalm bij Evelien van Ohfashion.nl en heb hem meteen op de watchlist gezet.
deze komt er zeker!
hij kost: 4 .53 euro.

Velvet rope van Orly in miniatuur versie.
dit vind ik echt een heel gaaf kleurtje, zo mooi paars.
hij kost: 3 .78 euro.

een mobiele telefoon houder.
deze is gewoon té schattog, vind je niet?
hij kost:3. 90 euro.

10 pond soy wax flakes.
om zelf kaarsen mee te maken.
kaarsen maken en dan vooral geurkaarsen lijkt me echt ontzettend tof, alleen is het jammer dat je dan weer alles moet aanschaffen en de soy wax is niet echt heeel goedkoop.
deze wax kost: 19. 48 euro.

3 bling bling hoesjes voor mijn telefoon.
ik wil graag wat meer hoesjes voor mijn telefoon hebben zodat ik een back up heb zodra er een kapot gaat.
deze kosten: 7. 56 euro.

zo, dat waren ze weer.
wat hebben jullie op jullie watch/wishlist staan?
gebruiken jullie ook Ebay?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten