Pagina's

maandag 30 januari 2012

monday movie night #2

voor vandaag heb ik een serie voor jullie waarover ik al wel eens wat eerder heb geschreven.


Pretty little liars it is!

Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer Hastings, Aria Montgommery, Hanna Marin, Emily Fields en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon weten. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?

de 4 meiden waar het om draait vnlnr: Hannah,Aria, Spencer, Emily.

de eerste kennismaking met deze meiden was een aantal jaar geleden doordat ik de boeken (tot deel 3) heb gelezen.
van de boeken was ik al fan en volgens mij kwam ik er na het derde boek achter dat de televisie serie was begonnen en ik ben meteen vanaf het begin gaan kijken.

de meiden krijgen smsjes van een -A- waarvan ze denken dat het (zie hierboven) Allison is.

dit is echt mijn all-time favorite serie.
ik kijk het met heel veel plezier en zit er dan ook vaak helemaal in.
bij deze serie vind ik het echt jammer als het afgelopen is.
ik wil dan meteen de volgende aflevering zien maar dat gaat niet.

sommige mannen uit de serie vlnr: Ezra, Lucas, Caleb, Ian, Jason.

ik hoop dat ik jullie enthousiast heb weten te krijgen om het ook te gaan kijken.
geloof me vanaf het eerste moment ben je verkocht.

welke series kijken jullie?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten