Pagina's

maandag 23 januari 2012

Monday Movie night.

in mijn blog wil ik een beetje meer van mijzelf stoppen.
ik vind ontzettend veel dingen leuk en wil dit dan ook graag met jullie delen.
mijn inspiratie op het naai/verf gedeelte zit een beetje in een dipje.

de laatste tijd kijk ik veel films en series.
daarom nu een soort van vast thema.
elke maandag wil ik jullie een film of serie laten zien die ik die week gezien heb.
dit kan echt van alles zijn, van een nederlandse film, engelse/amerikaanse serie, totaan dingen uit bollywood.


vanmiddag het eerste artikel met een film die mij erg geraakt heeft.

oh en ik weet de titel is niet echt heel uniek maar ik kon echt niks bedenken anders dan dit. (sorry)

zie jullie vanmiddag!

liefs,
kimberley

1 opmerking:

  1. I look forward to seeing some more of the movies you've watched and what you've thought of them!

    SE
    violettedream
    Check Out my Blog #8

    BeantwoordenVerwijderen