Pagina's

zondag 8 januari 2012

31 days nailpolish challenge day 28: inspired by a flag + tutorial

deze was voor mij persoonlijk misschien wel een van de leukste challenges.
ik wist meteen toen ik deze zag op het lijstje wat het moest worden.
de vlag van Afrika!

ik heb er een soort van tutorial van gemaakt.
stap voor stap laat ik jullie zien hoe ik de vlag van afrika heb gemaakt op mijn duim.

gebruikte lakjes:
Essence: 01 my sparkling acrobat, 11 so glamourous, 23 sundancer, 02 white secret, 18 check me out
Catrice:400 blue cara ciao,

komt die hoor:
inspiratiebron.

stap 1:
maak een gekantelde ´Y´ vorm op je nagels.
zorg dat je nog wat ruimte over hebt voor de rest van de kleuren.

stap 2:
gebruik hiervoor je doting tool of een nail art striper.
trek een lijn met de witte nagellak boven en onder ´het streepje´ van de Y
maak ook een lijn in het driehoekje van de Y met een geel lakje.

stap 3:
vul het bovenste vlak in met een rood lakje.
ik heb dit zelf met een dottingtool gedaan en dan voldoende nagellak erop doen.

stap 4:
vul het onderste vlak in met een blauw lakje.
je bent bijna klaar.

stap 5:
als allerlaatste kleur je het vlakje binnen het driehoekje in met een zwarte nagellak.

de rest van mijn nagels heb ik ook zo gelakt maar moet wel zeggen dat het wel heel lastig word op de pink.
heb daar helaas geen foto van gemaakt.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten