Pagina's

woensdag 4 januari 2012

31 days nailpolish challenge day 24 inspired by a book

boeken lees ik genoeg maar om deze nail art te maken had ik totaal geen inspiratie.
ik was in mijn mapje met nail arts aan het kijken en ik deze newspaper nails zag.

het is ontzettend simpel om te maken en het staat (volgens mij) heel gaaf.

de spullen die ik heb gebruikt zijn:
alcohol 90%
een krant
een pipet of bakje
essence 53 you belong to me
en een base en topcoat.

het enige wat je moet doen is je nagels lakken zoals altijd en het goed laten drogen.
knip uit de krant een stukje iets groter dan je nagel, kijk goed of je een stukje met tekst hebt.
wanneer het goed droog is dep je je nagels (ik heb mijn nagels overgoten met alcohol met het pipetje) in de alcohol.
dan druk je de krant tegen je nagel aan en laat deze een paar seconden zitten.
haal de krant voorzichtig van je nagel af en laat het even goed drogen.
als laatste lak je het af met een topcoat en klaar is je nailart.

simpel ofniet?
op naar de foto's:



nog een aantal nailarts te gaan en dan is het alweer afgelopen.

tot morgen!
liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten