Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

31 days nailpolish challenge day 26: inspired by a pattern

een patroon die was wel simpel om te doen vind ik.
ik had vlug gevonden wat ik zou doen en de uitvoering was erg leuk.
echt even 'spelen' met nagellak.

gebruikte lakjes:
Essence: 01 cut off the beige,02 white secret.
Gosh: 542 chocaholic.
Catrice: 240 sold out forever, 220 lost in mud.

fototjes:




ik vond deze challenge echt leuk om te doen.
het zomaar wat plaatsen van vormen op je nagels met een leuk kleurtje.
ik heb trouwens voor de wat lichtere kleur Essence 02 white secret en Cartice 220 lost in mud gemengd.

liefs,
kimberley

1 opmerking:

  1. leuk leuk!!! door jou ben ik tegenwoordig ook terug mijn nagels aan het lakken :o) 't is wel niet zo mooi als jij maar goed ....

    trouwens, dat dingetje waar ik je adres voor gevraagd had ... het komt nog hoor, alleen de laatste weken veel aan mijn hoofd gehad

    BeantwoordenVerwijderen