Pagina's

donderdag 5 januari 2012

31 days nailpolish challenge day 25: inspired by fashion

ik vind de inspired by challenges best lastig hoor.
mijn inspiratie komt vaak als donderslag bij heldere hemel.
ik kan iets aan het kijken zijn en dan ineens...... *pling*
zo was het ook bij deze challenge, ik was aan het kijken op de site van Wehkamp.nl en daar zag ik de nieuwe collectie van Monique Collignon.
daar zag ik deze jas en wist meteen, dat word ´m!
om hem te dragen vind ik het niks maar om inspiratie uit op te doen is die prima toch?

de lakjes die ik heb gebruikt zijn:
Cartice 320 Back to Black en Essence 01 White secret

hij is heel simpel je maakt gewoon bloemetjes en dan nog een paar stippellijntjes erbij en voila je nailart is klaar.

fototjes:



dit was hem!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten