Pagina's

zaterdag 3 maart 2012

Round Robin notebook

hoi hoi,
vandaag is eindelijk mijn Round Robin notebook op de post gegaan.
ik vind hem zelf erg geslaagd maar natuurlijk zie ik zelf nog wel dingen die kunnen worden verbeterd.

ik heb voor jullie even de eerste pagina's (die ik zelf heb gemaakt) op de foto gezet.

kijken jullie mee?

de voor- en achterkant.
bijna alle dingen die ik jullie nu laat zien komen van pinterest af.
deze boom vind ik echt geslaagd al loopt die niet helemaal mooi door op de achterkant.


de eerste kant van de binnenkant.
in mijn favo kleuren mijn naam met chipboard letters gemaakt.
ik ben verliefd op deze pagina!


mezelf even voorstellen met de meest charmante foto ooit.
(maar ik vind hem wel iets hebben)


laten zien wat ik allemaal leuk vind.
de achtergrond doet het voor mij niet helemaal, ik heb waterverf gebruikt maar vind het niet heel mooi.


natuurlijk MOEST er een pagina in komen met baby's.
ik heb de plaatjes gehaald uit het tijdschrift Mama.
een heel gaaf blad wat ik heel leuk vind om te lezen.


idt is dus zo'n pagina die ik (bijna) klakkeloos af heb gekeken van pinterest.
ik heb alleen de positie iets veranderd.


deze pagina vind ik zelf iets minder ik had er een beeld van maar die klopt niet helemaal.
maar ik vind het wel leuk.


de laatste pagina met een mooie quote.

ik vond het heel leuk om te doen maar moet eerlijk zeggen dat ik er op het laatst een beetje zat van was.
gelukkig hebben we voor de boekjes van de anderen twee weken,
dan kan ik het een beetje gespreid doen.

ik ben al begonnen in het boekje van Eva en moet zeggen dat het nu al heel anders is.
ik vind het leuk om te zien dat creativiteit heel anders is.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten