Pagina's

maandag 5 maart 2012

Round Robin inspiratie #3

weer wat leuke inspiratie voor een Round Robin notebook.
ik ben nu al even bezig met het boekje van Eva en ik begin het steeds leuker te vinden.
ik denk dat ik er ook 1 van mijzelf te maken.
dus gewoon een heel boekje die ik zelf vul.


deze kom je vast en zeker wel vaker tegen, maar ik vind hem zo ontzettend mooi.


misschien niet persé round robin materiaal maar ik vind van wel!
hihi


ja ik weet het!
alweer een boom, maar ik vind ze zo leuk.


gemaakt met puffy paint.
ik heb geen witte verf maar wel een roze met glitters.
net zo mooi?!


dit is een pagina uit een van de boekjes die BYkris heeft gemaakt.
ik vind het concept van de jurk heel leuk.

willen jullie nog meer zien?

liefs,
kimberley

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de inspiratie! Ik ben net met een paar dames een RRN gestart, voor het eerst! Op internet aan het zoeken geweest en zo op je blog terecht gekomen! Leuk!

    Groetjes, Vera (veranadine.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen