Pagina's

maandag 23 april 2012

Let´s get very personal tag. deel 2

hier deel 2 van de Let´s get very personal tag.
ik hoop dat jullie er plezier in hebben om het te lezen.
let´s go:

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
dan ga ik toch liever naar de disco maar dan wel een niet te drukke.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?

Ja!
ik val op donkere jongens en die hebben vaak van die mooie lange haren (vlechtjes).

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
volgens mij niet.
vaak was het andersom.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
nee.
ik hou ontzettend van een make-upje (behalve foundation) maar het is niet zo dat ik niet meer zonder make up de deur uitga.
sterker nog ik heb het afgelopen half jaar misschien maar 10 keer make up gedragen omdat mijn ogen ontzettend jeuken en ik een chronische onsteking heb kan ik dat niet te vaak doen want dan word ik wakker met dikke rode ogen.

Ben jij snel jaloers?
nee niet echt.
ik kan wel jaloers zijn op mensen die alles komt aanwaaien.
maar dan aan de andere kant dan word het leven ook zo saai.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
nee ik koop niet zoveel kleding.
ik koop liever make up of nagellak.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
ja mijn opa’s en oma’s.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
dat waren mijn mede vakantiegangers alleen weten ze dat (nog) niet!
(wederom vraag 2)

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
nee ik heb geen ex.

Wat doe je morgen?
dan is het zaterdag en dan sta ik aan de kant bij het voetbal.
Eerst van mijn zusje (ze is keeper) en daarna bij mijn broertje (verdediger).

haha dit klopt dus niet helemaal.
wanneer jullie dit lezen is het maandag dus dan is het morgen dinsdag.
op dinsdag heb ik geen plannen tenminste nog niet.
maar woensdag ga ik weer naar de KNO-arts en daar heb ik wel zin in.
noujah zin is een raar woord maar het werd wel weer tijd!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?

nee, ik heb nog nooit een vriendje gehad.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
ja, mijn opa’s en oma’s.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
nee.

Houd je van suikerspinnen?
ja, af en toe een suikerspin is best lekker.
Ik heb er afgelopen week nog 1 gehad, bij de Xenos hadden ze bekertjes van Hello Kitty met suikerspin.
daar heb ik er één van opgegeten.
was niet zo heel erg lekker toruwens de roze kleur was tutti frutti die ging nog wel maar de gele kleur was banaan.
ik walg van banaan!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
dat was gister/eergister en dat was met twee collegaatjes van de Mee vakantie en ik ben zo ontzettend blij dat ik dat heb gedaan.
(wederom vraag 2 hoort hierbij)

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
vast wel toen ik klein was.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
ik vond het een dikke 3 waard, omdat ik dus achter dingen kwam die ik niet wist en daar baal ik ontzettend van!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
nee. Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel goede vrienden.
ik heb wel een aantal personen met wie ik kan lachen en even praten maar niet iemand die ik vaak zie.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
even denken hoor…
ik denk dat ik toen tv aan het kijken was en niet heel veel later de tv uit heb gezet en dan ben gaan slapen.

Wat is je stemming op dit moment?
een beetje dubbel.
ik denk nog steeds aan wat er gister/eergister is gebeurd en dat maakt me een beetje down.
maar aan de andere kant, hier schijnt het zonnetje heel lichtjes en de vogeltjes fluiten dus zo heel erg is het ook weer niet.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
dat was mijn moeder.
die zat al beneden toen ik wakker werd.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?

jawel!
ik heb een spiegelreflex camera besteld voor mijn verjaardag (29 april).
als het goed is kan ik hem vandaag ophalen maar ik mag hem nog niet gebruiken.

Met wie was je gisteravond?
met mijzelf!

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?.
nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?

dat maakt toch niet uit!

Heb je plannen voor dit weekend?
zaterdag sta ik bij de voetbal wedstrijden en zondag is hier in Enschede de marathon en ik ga lekker langs de kant staan kijken.
maandag ga ik naar een vriendin heen om even bij te praten en misschien nog wel wat creatiefs te doen.

dit was het laatste deel van deze tag.
vonden jullie het leuk om te lezen?
willen jullie vaker deze tags zien?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten