Pagina's

zondag 15 april 2012

cadeautjes van mama + update verstandskiezen.

voor twee weken geleden ben ik bij de kaakchirurg geweest.
nu ging het de dag zelf redelijk goed (maar de verdoving zat er ook nog in) en ik had er niet al te veel last van.
tegen een uur of twee ben ik naar bed heen gegaan en heb heerlijk geslapen.

de dagen erna heb ik met een boel pijnstillers overleefd.
de pijn viel opzich nog wel mee maar ik kreeg de dagen na de operatie (wat ik niet echt een operatie vind) best flinke koorts en daarvoor hebben de pijnstillers ook wel goed hun best gedaan.

al met al moet ik eerlijk zeggen dat het me (bijna) 100% is meegevallen.
het ergste van de hele operatie vond ik nog wel de verdovingsprik in mijn gehemelte.

ik ben wat dat betreft niet zo heel erg kleinzerig maar toen zat ik tegen het plafond aan hoor.
de tranen biggelden over mijn wangen heen.
ik kan me nu al druk maken dat dat nog een keer moet!

diezelfde week was mijn mama met mijn zusje naar de stad heen geweest en ik vroeg ze om wat mee te nemen.
nou was niet alles er en krrg ik ook nog eens wat extra's.

allereerst deze ontzettend schattige Hello Kitty toilet papier.
deze had ik gevraagd om mee te nemen aangezien ik helemaal gek ben van Hello Kitty!

ik had gevraagd om de nieuwe Veet easy wax roller mee te nemen maar die was uitverkocht.
heel erg jammer en eerlijk gezegd vind ik hem een beetje duur hij is namenlijk 24 euro (volgens mij).
ik weet nog niet of ik hem alsnog ga halen of dat ik toch voor waxstrips ga.

toen zat er nog wat in het tasje een ware beauty!
het is voor mij ontzettend moeilijk om een goed passende BH te vinden.
ik heb namenlijk maat 85G, de reguliere BH maten gaan zo ongeveer tot een E en sporadisch tot een F.
en dat ik voor mij echt te klein.

nu hebben ze bij de Hunkemoller een aantal maanden een nieuwe collectie die dus gaat tot maat H.
je wil niet weten hoe blij ik hiermee ben!!! ik kan wel een gat in de lucht springen.
en het allerleukste aan deze collectie is nog wel de prijs.
de BH's zijn zo rond de dertig euro.
ik heb nu zo'n 5 tot 7 BH's in de kast liggen en ik mag deze eraan toevoegen.
op het moment dat ik dit typ heb ik hem ook aan en hij zit geweldig!

zoals ze bij het programma Radar wel eens hebben gedaan (of nog steeds doen) een ontwettend warme douche voor de Hunkemoller!

toevallig heb ik donderdag een tankini gekocht bij de Hunkemoller.
een ontzettend hippe (al zeg ik het zelf, ik laat zo even een foto zien).
voor twee jaar geleden heb ik maanden gezocht naar een goed passende tankini of badpak maar door mijn maat is dat niet zo makkelijk.
ik ben toen bij de Livera geweest en die vrouw zei dat een .. F overeen kwam met een 85G.
omdat dit toen voor mij de enige tankini was die er nog was in een grote maat heb k hem toen met pijn in mijn hart meegenomen.
ik was 135 euro lichter en een slecht zittend/te kleine tankini rijker.

nog steeds baal ik hiervan maarja ik kon toen niks meer en om zonder tankini of badpak op vakantie te gaan vind ik niet wat.

mijn moeder heeft vorige week een foldertje meegekregen waarbij je 15% korting kreeg op badmode van de Hunkemoller.
ik heb toen op internet gekeken en ik kwam deze tankini tegen en heb hem toen ook gekocht:

ik zit nog wel even te twijfelen omdat ik hem nog wel een beetje klein vind.
al denk ik dat als ik een klein stukje bij de cups aan elkaar naai dat die zeg maar wat hoger sluit (niet te veel boobies laten zien) dat het dan al een stuk beter zit.
ik ga hem nog een aantal keer passen en dan maak ik mijn beslissing.
al valt er niet veel te beslissen omdat dit eigenlijk de enige tankini is die enigzinds past.

nogmaals ik ben zo blij met de Hunkemoller!!!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten