Pagina's

zondag 22 april 2012

Let´s get very personal tag. deel 1

vandaag een leuke tag voor jullie.
ik heb deze tag al een aantal keer voorbij zien komen en vond het wel leuk om deze vragen te beantwoorden.
laten we gaan:

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
ja hoor.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)

ik denk dat dat gisteren/eergisteren is geweest.
ik kwam erachter dat er een aantal dingen zijn gebeurd vorig jaar waar ik niet blij mee ben.
daardoor heb ik lang geen contact meer gehad met iemand waar ik het goed mee kon vinden en eergister kwam ik erachter dat dat helemaal niet had hoeven gebeuren.
ik dacht dat zei boos op mij was en zij dacht dat ik boos op haar was.
haar kant van het verhaal was heel anders dan wat ik dacht en wat mij verteld is.
ik was hier helemaal van slag af en ben nog steeds ontzettend boos.
weet ook nog niet zo goed wat ik er precies mee aan moet.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
uhm ik heb altijd zin in eten, dus dan is het een beetje een lastige vraag he.
maar ik zou nu wel een lekker pasta gerecht lusten.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
dan ga ik voor mijn familie, en dan nog het liefst voor mijn overleden opa’s en oma’s die mis ik ontzettend!

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
10! Ook al zou je me vragen wil je liever 100 kinderen of geen kinderen? Dan zou ik nog gaan voor die 100.
kinderen zijn mijn alles/mijn passie, ik heb niet voor niets een opleiding gevolgd tot kinderleidster.
het liefst (als dat voor me is weggelegd) wil ik 5 kinderen.
3 kindjes van mijzelf en 2 geadopteerde kindjes.
ik realiseer me wel dat kinderen krijgen niet voor iedereen is weggelegd en mijn wens/droom misschien niet kan worden waargemaakt.
maar kinderen wil ik sowieso!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
ik ben Koffietijd aan het kijken en ze hebben net William Spaaij in de studio over de musical Shrek.
ik vind koffietijd een leuk programma om aan te hebben wanneer je wat anders aan het doen bent.
zo op de achtergrond.
(op het moment van plaatsen, heb hem al iets eerder beantwoord, zie ik de Enschede marathon!)


Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
niet helemaal.
de linkerkant (lange) staat tegen een muur en mijn voeteneinde staat net niet tegen de muur aan want ik heb een schuine wand in mijn kamer en hij past er net niet helemaal onder.

Waar denk je op dit moment aan?
dat de mensen van sterkozijn zometeen komen (om 11.00) die gaan even kijken wat er met mij rolluik moet gebeuren.
het touwtje waarmee je hem omhoog doet en weer omlaag is namenlijk geknapt!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
ja, tenzij zij niet voor mij klaarstaan en alleen op de momenten komen waarop hun het nodig hebben.
ik ben geneigd om een heleboel te doen voor mensen en ik ben er nu helemaal klaar mee.
(zie vraag 2)
mijn geloof in mensen is te groot en ik heb een enorm bord voor mijn kop qua dit onderwerp.
ik ben altijd diegene die de ander tevreden houdt en ik wil het nu wel eens terug!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
pfff, eerlijk gezegd huil ik niet zo heel snel met mensen om mij heen.
ik verwerk liever alles zelf.
maar als ik moet gokken is dat mijn moeder of mijn mentor van school, toen ik vorig jaar besloot om te stoppen met de opleiding.

oh wacht, dat is niet helemaal waar.
vorige maand nog! De kaakchirurg, toen die de verdoving erin spoot toen heb ik wel even een traantje gelaten.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
op de wc zitten!
wanneer ik nerveus ben gaan mijn darmen een beetje raar doen met als gevolg dat ik dan vaak naar de wc heen moet.
heb ik geërfd van mijn moeder al is het bij mij wel iets erger.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
nee!
totaal niet. Mensen zijn zo hypocriet als ik weet niet wat.
de meeste denken alleen maar aan zichzelf en denken niet aan het gevoel van de ander.
het ene moment doen ze lief, leuk en aardig en het volgende moment staan ze je in je gezicht uit te lachen of zwart te maken.
nee ik vind mensen niet zo leuk.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
nee, ik denk niet dat er iemand is die mij volledig begrijpt.
eerlijk zeggen doe ik dat zelf ook niet helemaal.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
nee niet echt.
het liefst zou ik een potje gaan zitten janken, maar ook daar heb ik niet zoveel zin in want daar krijg ik hoofdpijn van.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
weet ik eigenlijk niet.
tenminste ik kan me dat niet herinneren.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
ja!
hier kan ik heel kort over zijn, een heleboel dingen die mij hebben gemaakt tot wie ik nu ben hadden dan niet hoeven gebeuren en dan zou ik me een stuk beter hebben gevoeld.
al zou ik niet alles willen overdoen hoor!

Vertel jij je ouders alles?
nee, eerlijk gezegd vertel ik ze heel weinig.
ik ben liever alleen met mijn dingen en verwerk het alleen wel.
ze begrijpen niet wat mijn standpunt is en wat dat met mij doet.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
ja, ik heb ontzettend last van astma en kan dan ook helemaal niet tegen rook.
het vervelendste is dat mijn ouders (flink) roken en dat ik het dus niet helemaal kan vermijden maar in mijn eigen huis word niet gerookt!

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
dat is net gebeurd (vraag 2) en ik heb het wel zien aankomen.
achteraf had ik er al veel eerder mee moeten stoppen maar daar komt mijn goed geloof in mensen weer terug.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
nee ik ben nog nooit verliefd geweest.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
ik denk meer aan het verleden en heb het dan ook nog steeds niet afgesloten.
er zit nog zoveel woede/waarom in mij dat dit nog niet kan.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
te weinig.
ik denk dat ik zo rond de 6 uur slaap per dag krijg.
hier kan ik nu goed op leven maar ik merk soms wel dat dit een beetje te weinig is.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
nee/ja.
ik ben een moeilijk persoon om te begrijpen, ik heb een boel meegemaakt wat mij gemaakt heeft tot de persoon die ik nu ben maar dat wil niet zeggen dat ik er makkelijker op ben geworden.
maar ik moet dan wel weer eerlijk zeggen dat als ik het goed met je kan vinden dat het dan wel weer meevalt omdat ik mezelf niet te veel blootgeef en een soort van masker op heb.
(niet een waarvan je achteraf denkt van wat een bitch hoor)

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
uhm een echt goed gesprek dat was eergister met de persoon die ik dus al lang niet meer had gesproken en nee die haat ik absoluut niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?.
vanochtend spa en fruit iets met multivruchten.

Welk soort bed heb jij?
ik heb een één persoonsbed want een twee persoons bed past niet in mijn kamer.

Hou je van de regen of haat je het?
wanneer ik binnenzit en het avond/nacht is vind ik het fijn, dan kan ik lekker in slaap vallen.
maar wanneer ik naar buiten heen moet en dan vooral op de fiets of lopend moet dan haat ik het.
je word nat, koud en ik zie niks meer, mijn bril word nat!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
ja, ik heb altijd gezegd dat ik nooit met gehandicapte mensen kon werken.
toen ben ik meegeweest met een MEE vakantie (gehandicapte kinderen van 12-18) en ik vond het geweldig.
hier heb ik meer van mezelf kunnen laten zien dan dat ik in geen jaren heb gedaan.
ik ben zelfs met de opleiding kinderopvang gestopt om een opleiding te kunnen volgen om gehandicaptenbegeleider te worden.
achteraf is dit de meest mooie vakantie geweest van heel mijn leven!
alleen de problemen achteraf is jammer (vraag 2)

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
ik denk dat veel mensen mij zien als pessimist.
ik heb niet zo’n hele hoge pet op van het leven in het algemeen.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
uhm……
dat was waarschijnlijk met de meiden van het werk. (wat ik vreselijk vond)
bij de mensen aan de deur gaan en donateurs werven, niks voor mij!

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

dat is heel lang geleden en ik weet niet meer precies welke ik als laatste heb gezien maar ik denk dat dit vorig jaar is geweest met mijn nicht en haar vriend naar Paranormal activity 3.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
ja, meerdere keren door verschillende personen.
wat dat betreft heb ik echt een bord voor mijn kop en wil alleen maar het goede in mensen zien en dat nekt me soms weleens.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
nee, ik hou niet zo van grote groepen mensen.
ik zou dan 1 vriendin uitnodigen en dan een film kijken ofzo.

Heb je spijt van je vorige relatie?
ik heb nog nooit een relatie gehad.

dit was deel 1 van deze Let´s get very personal tag.
morgen komt deel 2 online.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten