Pagina's

maandag 7 november 2011

studiekeuze.

voor twee weken terug heb ik het (moeilijke) besluit genomen om de opleiding kinderopvang niet af te maken.
op de een of andere manier liep het niet zo makkelijk als dat ik gedacht had.
over de vakantie met de stichting MEE heb ik al wel eens iets verteld, ik vond dit zo ontzettend leuk dat ik al besloten had om na deze opleinding de gahandicaptenzorg in te gaan.
nou heeft dit me in eerste instantie onbewust en later bewust een beetje tegengewerkt.

de laatse dagen/weken ging ik een beetje met tegenzin naar get KDV heen.
waarop ik toch het besluit heb genomen om te ztoppen en om een plekje te vinden in de gehandicaptenzorg.
ik ben driftig aan het rondbellen om een BBL plekje te vinden en ook te kijken hoe het met de opleiding zit.
zoals het er nu naar uitziet is er alleen een opleiding in September.
heel jammer natuurlijk aangezien het nog maar november is.

ik heb donderdag een voorlichting op school over de BBL opleidingen.
nou kan het misschien zijn dat er in Februari een opleiding kan gaan starten maar dat weet ik allemaal nog niet.

ik hoop dat het allemaal een beetje losloopt en dat ik vlug kan gaan beginnen met de opleiding.
ik heb er wel ontzettend zin in.

liefs,
kimberley

1 opmerking: