Pagina's

woensdag 30 november 2011

31 days nailpolish challenge day 3: yellow nails

gele nagels hmm die is misschien nog wel moeilijker dan die oranje nagels.
gisteren tijdens het zoeken naar een oranje lakje keek ik meteen of ik een geel lakje had.
na het kijken in een doosje met 'oude/niet gebruikte/niet mooie' kleuren kwam ik deze tegen.
een lakje van MNY nummer 749.
en het is officieel ik vind deze nog gruwelijker dan de oranje van de Gosh.
het lakje lakte opzich wel fijn, was niet te dik en ook niet te dun.

ook hier draag ik 4! laagjes.
snappen jullie nou waarom ik deze nog erger vind?


om hem wat op te leuken heb ik er wat glitters op gedaan.
maar het mocht niet baten want na 5 minuten gedragen te hebben ging het er al weer af.
conclusie: geel is niks voor mij.

de volgende is day 4: green nails.
dit ligt me al iets meer dan de vorige twee.

liefs,
kimberley

1 opmerking: