Pagina's

maandag 28 november 2011

cakepops.

mijn eerste (en een half) poging om cakepops te maken.
vorige week zag ik een cake in de kast liggen die mijn moeder voor mijn broertje heeft gekocht.
maar hij vond hem niet lekker en ik mocht hem gebruiken voor de cakepops.

als eerste ben ik de botercreme gaan maken.
en nee niet uit een pakje maar gewoon met de ingrediënten die ervoor nodig zijn.
alles in een kom en mixen maar.
ik heb er een beetje kleurstof bijgedaan.


even laten rusten en intussen de cake verkruimelen.
mix de cake en botercreme door elkaar heen, ik had net heel iets teveel.
volgende keer doe ik er iets minder in maar het kan ook komen doordat de cake heel sticky was.

balletjes van rollen en op een stokje doen.

als een van de laatste dingen chocolade smelten.
ik gebruikte candy melts van de wilton.


cakepop door de chocolade heen halen en dippen in gekleurde balletjes.
dit was het resultaat:

leuk hé??
ik vind het heel goed gelukt en ga het zeker nog eens opnieuw maken.
al vindt ik (en dat zegt heel wat) ze wel redelijk zoet.

liefs,
kimberley

1 opmerking: