Pagina's

dinsdag 29 november 2011

31 days nailpolish challenge day 2: orange nails

hier ben ik dan met de tweede dag van de nailpolish challenge.
oranje nagels... dat was er wel een waar ik goed naar moest zoeken.
ik dacht dat ik geen oranje nagellakje in mijn bezit had maar na een tijdje zoeken kwam ik er toch een tegen.

het lakje is orange drops van Gosh.
ik vindt Gosh echt een geweldig merk met hele leuke lakjes.
mijn favoriet van de gosh lakjes is toch wel gasoline en dat kan je zien want er zit nog maar 1/3e in.
maar goed op naar de oranje nagels.



ooh wat vind ik dit toch een vreselijk lakje.
ik heb hier 4! laagjes op, en nog zie je mijn nagel eronder.
laten we er maar gauw over ophouden en doorgaan naar een ander lakje.

want toen ik onder mijn bed ging kijken omdat ik wat kwijt was kwam ik daar ineens een ander semi-oranje lakje tegen.
bring me terra copper! van de bohemian collectie van catrice.
dus meteen ging die lelijke oranje kleur van mijn nagels af en bracht ik deze aan.
al een heel stuk beter.


maar al met al geef mij toch maar een mooi paars of roze lakje hoor.
morgen komt day 3: yellow nails eraan.
ook al zo'n *ahum* mooi kleurtje.

liefs,
kimberley

2 opmerkingen: