Pagina's

maandag 17 oktober 2011

voelboekje in de maak.

al een tijdje ben ik bezig met het maken van een voelboekje.
voor de laatste paar bladzijden ben ik inspiratieloos.
misschien hebben jullie een paar leuke ideeën?
ik zal ze eens even laten zien.



een aantal detailfoto's:



de pagina met de regenboog wordt het midden en ik moet nog twee kleuren vilt halen om de regenboog af te maken.
de pagina met het vogeltje en de bij is helemaal af.

maar nu de pagina naast het eendje en natuurlijk de voor en achterkant nog.
(meer ideeën zijn altijd welkom)

liefs,
kimberley

1 opmerking:

  1. heb je al iets met van die parachutestof gedaan? Misschien iets glijbaan-achtig?
    Ik ben ook aan een idee aan het werken voor een babyboekje maar ik ga werken met verschillende stofjes bv een beer met wollige stof, een eendje op een parachutestof plas, een boom met ribfluweel en krakelblaadjes en misschien pik ik wel die regenboog van je in vilt :oD
    Allé, 't is nog een idee in wording want ik heb nog tijd tot zo ongeveer kerst :o)

    BeantwoordenVerwijderen