Pagina's

donderdag 20 oktober 2011

kraambezoek.

vorige week vrijdag zijn wij (mijn moeder, zusje en ik) op kraambezoek geweest.
om 3 uur hadden wij afgesproken met de kleine Luuk en zijn mama.
natuurlijk had ik een aantal kraamcadeautjes bij me.
ik zal het eens even laten zien.
(bereid je voor op een heleboel foto's)
romper met naam van opstrijkletters.

een koe knuffel.

speenkoord.

luierzakje natuurlijk met woezel en pip stof.

vlaggenlijn met naam. de volgende is al in de maak voor een volgend baby'tje en ik maak er ook eentje voor mezelf.

labeldoekje van woezel en pip stof.

woezel en pip sokjes.

een slabbetje van de woezel en pip stof.

sleutelhanger met een lief uiltje.


het originele en meest tijdrovende cadeau, een schilderij van woezel en pip.
ben ontzettend trots op het eindresultaat al zag ik wel een aantal dingen die me stoorden. (zoals een scheef lijntje enz)

Alles ingepakt zonder schilderij erbij.

ook in het pakket zat een armband en een leuk kaartje.
volgens mij waren ze er erg blij mee (hopelijk wel).

liefs,
kimberley

2 opmerkingen:

  1. Schattig, lief, leuk, handig, nog leuk, leuk, snoezig en dat schilderijtje zoooooooooooooooo schattig dat er geen woorden voor zijn!
    Echt leuk!!! Waar heb je die Woezel & Pip stof gevonden want ik heb binnenkort ook een kraammand te maken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig, wat een leuk cadeau !
    je blog is echt heel tof
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen