Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Iemand zin om iets te winnen?

Hallo allemaal.
Ik had ineens zin om iets weg te geven.
Dus bij deze geef ik twee cupcakes weg die ik laatst gemaakt heb.

Wat moet je doen om te winnen?
* Wees een volger van mijn blog.(zet er even bij hoe je me volgt)
* Laat een reactie achter welke cupcake je graag wil winnen.
De einddatum zal zondag de 23e zijn.
Dat is vlug ja, maar dan kan ik het die maandag al op de post doen.

Ik zal beloven dat ik deze keer sneller ben dan bij de vorige winactie.

Liefs,
Kimberley


4 opmerkingen:

  1. mah ja tuurlijk wil ik iets winnen :o)
    ik volg u al effe :o)
    enneuh welke ik wil winnen? Goh, jij mag kiezen want ik vin ze allemaal mooi :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah en ik zet een linkje op mijn blog bij de give aways

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ze zien er allemaal zo leuk uit !
    kiezen kan ik niet zo goed :D want ze zien er allemaal zo schattig uit !
    Ik ben ineens volger geworden en heb al goed rond gesnuffelt op je blog hij is echt leuk !
    ik doe dus graag mee hopelijk win ik eens iets :D
    groetjes iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wacht op mij, nog just op de valreep??? bedankt om te komen piepen op ons blogske!!! tof ideeke, k ga meestal voor blauw, de rest van de keuze laat k aan u over ;) k ga hier nog efkes rondsnuffelen! vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen