Pagina's

zondag 23 oktober 2011

uitslag give away.

iets eerder dan gezegd hier de uitslag van de give away.
ik heb geen zin meer om alleen nog te wachten om de uitslag online te zetten.
ik ben moe!
haha

eens even zien.
ik kreeg 4 comments op de post waarvan twee van saskia, een van IC-works en mimi.
aangezien ik zei dat ik er twee ging weggeven vond ik het een beetje jammer voor de derde persoon die dan buiten de boot zou vallen.

dus bij deze alle drie de dames hebben er een gewonnen.
dames zouden jullie het adres waarnaartoe ik het kan sturen even willen mailen naar kimberley_van_egmond@hotmail.com?

op naar de volgende week en dat ik me maar weer eens iets beter mag voelen.
liefs,
kimberley

3 opmerkingen:

  1. Jeej :D eerste give away gewonnen, ookal heeft niemand verloren maar dat is een detail.
    echt super lief van je dat iedereen er nu 1 wint.
    Groetjes
    ps mijn naam is van ic-works naar iris verander ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEAH!! eindelijk!! 't is me gelukt :o) Ik heb een give-away gewonnen lol
    Heel lief van je dat je ons alledrie laat winnen :o)

    en 'k wens je beterschap toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh super fantastisch!!! sorrie dat k deze uitslag gemist heb, k dacht dat blogger geen geheimen meer voor mij had ... moet k toch s nakijken hoe dit komt dat k deze post niet gehad heb?? maar swat: yippie!!! dikke mercie, groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen