Pagina's

maandag 7 mei 2012

uitslag verjaardags winactie.

hoi allemaal.
zoals jullie in het vorige berichtje hebben kunnen lezen doet Blogger het nu weer zoals het hoort.
ik kan weer foto's uploaden en volgens mij doet de 'enter' het ook weer!

dan kunnen we nu overgaan op de uitslag van de verjaardagswinactie.
er deden 4 mensen mee. (niet zo heel veel deze keer)
ik heb jullie namen op een papiertje gezet en uitgeknipt en in een bakje gedaan.
kijk mee naar het proces:









Gefeliciteerd Mariska.
zou je mij een email willen sturen met daarin je adres en je voorkeur voor de prijs (een DIY pakket of een persoonlijk schilderij)
graag naar kimberley_van_egmond@hotmail.com.

iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen en ik hoop jullie nog vaker hier te zien!

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten