Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

kraambezoek

hoi allemaal.

vorige week zondag zijn wij op kraamvisite geweest
de dame in kwestie is al bijna drie maand oud maar goed.
en wat lijkt ze op haar zussen zeg!
een perfect evenbeeld, als je had gezegd dat het haar jongste zus was zou ik het ook geloven.

haar ouders hadden mij gevraagd of ik drie schilderijtjes voor hun wou maken, en natuurlijk wou ik dat wel doen.
ik ben er best lang mee bezig geweest maar vond het ontzettend leuk om te doen.



uiteindelijk zijn het er vier geworden, ze hebben nu vier dochters dus voor elk 1.
ze hebben gekozen voor een beer een aap een giraffe en ik heb er zelf een nijlpaard bij gedaan.

ook heb ik voor alle meiden een naamslinger van vilt gemaakt.
















hier zie je er eentje.


daarbij heb ik nog een labeldoekje gemaakt van Woezel en Pip.
en een leuk spuugdoekje.
de voorkant is van een katoentje en de achterkant was eerst een handdoek.

volgens mij waren ze er erg blij mee!

liefs,
kimberley


1 opmerking: