Pagina's

zondag 24 juli 2011

weer wat nieuws.

door al het klussen heen komt er toch nog wat creatiefs van mijn hand.
deze week heb ik weer een aantal dingen gemaakt.
als eerste een aantal haarbanden gemaakt.









ik vind ze heel goed gelukt, zo goed zelfs dat ik ze zelf ook draag.











ik besef net eigenlijk dat dit de eerste keer is dat ik mijn gezicht op mijn blog plaats al kijk ik hier wel een beetje moeilijk.

als tweede een paar zakdoekhoesjes









altijd leuk om te maken die zakdoekhoesjes.

en als laatste mijn brushroll.
deze had ik al een hele tijd geleden gemaakt alleen de lintjes lieten los.
ik had ze namelijk met dubbelzijdig plakband vastgemaakt en dat bleek niet de goede oplossing te zijn.
dus pakte ik de naaimachine en heb ik de lintjes eraan vast genaaid.









mijn exscusses voor de wat vuile foto's, hij is natuurlijk ook al een aantal weken in gebruik.

nou ga ik weer gauw verder met het laatste stukje schilderwerk van vandaag.
twee stukken zijn al in de latex gezet en morgen gaat het derde stuk er ook aan geloven.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten