Pagina's

woensdag 6 juli 2011

afscheid!

deze week is alweer mijn laatste stageweek.
gisteren heb ik dan ook mijn afscheid gevierd.
toen ik mijn begeleidster voor het laatst sprak werd ik wel een beetje emotioneel.
ik heb het ook zo naar mijn zin gehad daar.

graag wil ik jullie laten zien wat ik voor de kindjes gamaakt heb.
bereid je voor op een boel foto's.

papierenzakdoekjeshouders voor mijn collega's.



inhoud van de zakjes voor mijn collega's


inhoud van de zakjes voor de jongste kindjes.
een labeldoekje met voorletter in strijkvelours.


inhoud van de zakjes voor de grote kinderen.


zakjes voor de kinderen.


tashangers ook voor collega's.







vrijdag ben ik echt voor het laatst op het KDV.
ik heb al van een aantal ouders gehoord dat ze het heel jammer vinden dat ik wegga en dat de kinderen het veel over me hadden.
dat geeft toch wel een fijn gevoel hoor, dat de ouders je ook kunnen waarderen.
van één ouders hoorde ik zelfs de zin: ben je een stagaire dan? dat wist ik niet.
leuk hé?

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten