Pagina's

maandag 11 juli 2011

swap bot swaps

vandaag heb ik me opgegeven voor een aantal swaps op swap bot.
als eerste de I love kawaii swap.
zoals jullie misschien (nog niet) weten ben ik dol op alles wat maar een beetje kawaii en lief is.
deze swap past dan ook precies bij mij.
Swap-bot swap: *I Love KAWAII!*
I swap with Swap-bot!
de bedoeling is dat je je swap partner in ieder geval 5 kawaii dingen opstuurd.
ik heb er 3 3d stickers ingedaan van Hello Kitty, 3 mini poppetjes van Hello Kitty, een schrift van ... (weet ik niet), een blikken doosje van Hello Kitty met daarin een telefoonhanger, een sleutelhanger met lipgloss, wat stickers en een lief kaartje.

de tweede swap waar ik aan mee doe is the sticker bag swap #2.
hier is de bedoeling dat je een sticker bag maakt die je verstuurd.
volgens mij is het idee van een stickerbag dat je een aantal stickers in een zakje doet, daarbij stop je een briefje met de regels (zoals 2 pakken 5 er terug indoen) en jouw eigen adres en naam.
ik ga mijn best doen en ben heel benieuwd wat ik ervoor terug krijg.

de derde swap is de quick sticker sheet swap.
Swap-bot swap: QUICK Sticker sheet swap #10
I swap with Swap-bot!
de bedoeling is dat je 1 partner een envelop zend met daarin minstens 5 stickervellen.
mijn partner krijgt 6 stickervellen en een aantal losse stickers.
ik hoop dat hij/zij er blij mee is.

de vierde swap waarin ik mee doe is de sticker sticker sticker swap.
bij deze swap zend ik naar 5 verschillende partners.
ik heb vandaag echt een heleboel stickers gekocht. (misschien wel 50 vellen en een paar zakjes foam stickers)
deze heb ik bijna allemaal verknipt!
nee haha ik heb ze in delen geknipt zodat ik elke partner ongeveer hetzelfde stuur.
meestal zijn het er 3 a 4 stickers van 1 velletje.
ik ben heel benieuwd wat ik opgestuurd krijg.

als laatste een regionale swap in nederland, de kawaii matchbox swap.
Swap-bot swap: Kawaii Matchbox
I swap with Swap-bot!
hierbij maak je een lucifersdoosje in kawaii style.
ik heb dit nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen.

deze zaterdag is het in enschede muliticulturele markt op de brinken.
Cute is my name staat daar ook, en ik hoop daar een paar mooie spulletjes te vinden die ik kan gebruiken voor de swaps.

oeps ik zie nu pas dat ik vergeten ben om foto's te maken van de gevulde enveloppen.
ik heb ze al dicht gemaakt, silly me!
nouja, de volgende swap krijgen jullie vast en zeker te zien.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten