Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

oproep!

hallo allemaal.
ik weet dat ik de laatste tijd niet veel van me heb laten horen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vind om niet elke keer aan mijn blog te moeten denken en dan in de stress te schieten omdat ik nog niks gepost heb.

voorlopig doe ik het dus even rustig aan en post wanneer ik iets te vertellen heb.

maar over het oproepje.
ik ben een Quilt aan het maken met hexagonen, superleuk om te doen alleen gaat het niet al te snel omdat je het met de hand moet doen.

nou kwam ik erachter dat je ontzettend veel stof nodig hebt om hem te maken.

dan komen jullie in beeld!

ik wil jullie vragen of jullie scrap stukjes over hebben van ongeveer 6x6 cm.
het liefst overwegend roze of blauw, maar er mogen gerust andere kleuren inzitten.


het zou enorm tof zijn als ik een aantal stukjes krijg en wil je er ook best een kleine vergoeding voor geven.

laat het even weten.

ik zal eens laten zien hoever ik al ben met de Quilt.
en ondertussen heb ik het eelt al op mijn vingers!
haha

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten