Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

i'm back

hallo allemaal.
hier even een berichtje over mijn vakantie.
ik ben vorige week op vakantie geweest met de stichting MEE.
een stichting die vanalles doet en regelt voor verstandelijk gehandicapte mensen.
ik was op vakantie met een gezellige groep van 17 kinderen (12 tot 18) en 10 man/vrouw begeleiding.
het is de bedoeling dat de kinderen vakantie hebben maar de begeleiding natuurlijk ook.
we hebben een aantal hele leuke dingen gedaan zoals Slagharen, Ecodrome, Zwemmen, naar Giethoorn, Disco's gehouden en natuurlijk nog veel meer.
het was een hele gezellige groep kinderen al was ik er een aantal wel ontzettend zat aan het einde.
zo'n beetje 5 van de 7 dagen lagen ik en mijn kamergenootjes rond 3/4 uur in bed dus ik ben behoorlijk moe.
wanneer ik de foto's heb zal ik eens kijken of ik ze zo kan bewerken zodat ik ze kan laten zien. (kinderen onherkenbaar)
ik heb echt een geweldige tijd gehad en vond het heel erg jammer dat het al zo snel voorbij was.
ik ga volgend jaar zeker weten weer mee!
lieve kinderen en begeleiders bedankt voor de leuke tijd!
liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten