Pagina's

zondag 12 juni 2011

het eerste berichtje

Nou, daar ben ik dan, mijn eigen blogje.
Ik liep al best lang rond met het idee om ook een eigen blog aan te maken maar dacht telkens dat niemand ernaar zou kijken.
Ik heb besloten om het te doen al is het me niet te doen om de miljoenen bezoekers (als ik die al ooit krijg) maar om het schrijven van mijn gevoelens/het laten zien van mijn creaties.
Ik ga niet beloven om elke dag een blogbericht online te zetten want ik weet dat het dan niet gebeurd.
Al zal ik het natuurlijk wel proberen.

Ik zal eens wat meer over mijzelf vertellen.
Ik ben dus Kimberley, ben 19 jaar en ben (al zeg ik het zelf) redelijk creatief.
Mijn creatief gebied houdt vanalles in, het maken van dingen met stof, sieraden, schilderen tot scrapbooking.
Ik volg op dit moment een opleiding Pedagogisch Medewerker.
Dat houdt in dat ik aan het leren ben om een kleuterleidster of medewerker in een kinderdagverblijf kan gaan worden.
Momenteel loop ik stage bij een heel leuk kinderdagverblijf waar ontzettend leuke kinderen op zitten.
Ik hoop om over een goede 3 á 4 weken mijn diploma te halen al zal het wel lastig worden.
Ik moet nog een heleboel opdrachten maken maar we doen ons best.
Verder woon ik nog thuis waar mijn ouders, broertje, zusje en gezellige cavia ook wonen.
ik hoop dat jullie zo iets meer weten van mij en wanneer je vragen hebt mag je ze altijs stellen.

een hele fijne avond!
liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten